CAS D’ÈXIT

FERRER

 

El Mixmedia per a New Managers

El repte

Posar en marxa un nou programa de formació per a aquells Managers que s’integren, bé sigui per captació interna o per captació en el mercat laboral.

El programa de formació actual tenia un índex de seguiment baix i, atès que aquesta és una posició estratègica, buscaven una formació més innovadora i d’alt atractiu que millorés els resultats de seguiment.

ICO Cas d'èxit

La nostra solució

Es van produir 4 Mixmedia. Cada Mixmedia va donar resposta a 20 minutos de formació i va abordar els següents aspectes: Atracct & Recruit​, Onboarding i conèixer al teu equip​, Desenvolupament de l’equip i fidelització​ i Offboarding

La nostra solució Mixmedia reprodueix l’estructura, sentit i intenció d’una revista o un diari digital, però amb finalitats formatius. Cadascuna de les unitats de contingut que ho componen, tant si es desenvolupen en format textual com en format audiovisual, responen a formats mediàtics (entrevistes, reportatges, a fons, pòdcasts…).

Cada Mixmedia s’estructura a partir d’un repte professional que ha de saber com resoldre el treballador que es forma.

 

Molt més que un magazín

La metodologia proposada es va fonamentar en un aprenentatge experiencial que, a partir de la resolució de reptes professionals, posava als professionals en la situació real.​

Més Casos d’Èxit

Tens un projecte d’e-learning en ment? Parlem!

14 + 7 =